Če pogledamo primerjavo, lahko vidimo, da je osnovni model Matrix Axess zelo “oskubljen” in smo že na začetku primorani dodati še nekaj tisočakov, da avtodom zadosti današnjim standardom (klima v kabini, zvočniki, radio, zračna blazina za sovoznika itd.).
Iz razpredelnice lahko sami presodite, kateri avtodom ponuja največ za dano ceno. Če povzamemo bistvene razlike: Benimar ima vgrajena kakovostnejša okna, že sami materiali v bivalnem delu so dražji (beli visok sijaj, 3D imitacija lesa). Konstrukcija brez lesenih delov je zelo pomembna, če gledamo dolgoročno. Les je pri starejših avtodomih lahko zelo problematičen; če se napije vode, se napihne in sčasoma razpade. Benimar ima poliestersko steno tudi z notranje strani ter debelejšo streho in tla. Adrijina modela imata sicer dvojni pod v dnevnem prostoru, kar lahko vzamemo kot prednost, vendar Benimarjeva debelejša izolacija po celotnih tleh po mojem mnenju odtehta del dvojnega dna pri Adriji, ki je lahko tudi moteč, saj je ta del zato rahlo dvignjen in imamo znotraj avtodoma stopnico med kuhinjo in dnevnim prostorom (Benimar ima dvignjen del le pri kabini). Poleg naštetega pa pri osnovni konfiguraciji pri Benimarju že dobite Fiatov originalni avtoradio z zaslonom na dotik, Bluetooth, USB, AUX, prostoročno telefoniranje ter upravljanje na volanu. Avtoradio odlično deluje tudi z Applovimi napravami. Centralno zaklepanje kabine in vhodnih vrat v bivalni del.
Če gledamo avtodom kot vozilo, sestavljeno iz različnih komponent, ima Benimar pri tej ceni vgrajene kakovostnejše in zato tudi dražje komponente/materiale. Pri Benimarju (Mileo rang) boste težko našli del avtodoma, kjer bi lahko rekli: “Tukaj so pa šparali.” Najdete ogromno predalov (njihova vgradna cena je višja kot npr. omaric ali praznega odlagalnega prostora), vsi predali in omarice imajo mehko zapiranje, kar je res impresivno in tega ne najdemo niti pri marsikaterih avtodomih, ki so dražji za več kot 20.000 €. Tudi slepi kot pod kuhinjo je izkoriščen, saj so z zunanje strani dodana dodatna servisna vrata, kar pomeni še dodaten prostor za shranjevanje.
Tudi z dizajnerskega vidika je avtodom na visokem nivoju. Bela sijaj v kombinaciji s sivkasto-rjavimi lesenimi deli daje svež, moderen videz. Kopalnica z materiali iz pleksi stekla v kombinaciji s srebrnimi zaključki pa daje resen, eleganten videz. LED ambientna osvetlitev z nočnimi modrimi lučkami je le še pika na i. Vse te detajle in malenkosti boste začeli ceniti šele pri uporabi. Ambientna osvetlitev ustvari prijetno vzdušje med vožnjo, pri čemer osvetlitev ni moteča za voznika. Male modre LED lučke pa boste še posebej cenili tisti, ki se ponoči večkrat odpravite na WC – tla osvetlijo ravno toliko, da vidite, modra svetloba pa vas ne bo oslepila in z njo ne boste nikogar zbudili.
Naša primerjava je temeljila na primerjavi cen. Če bi primerjali kakovost vgrajenih delov, materialov in vozila samega, bi morali primerjati Benimar Mileo 263 z Adrio Matrix Plus 670 SL. Cena tega osnovnega modela pa je že preko 66.000 €, če dodamo še opremo, brez katere danes skoraj ne gre (klima v kabini, zvočniki, radio, zračna blazina za sovoznika) in še kakšne malenkosti, smo hitro pri ceni okoli 70.000 €.
Tako da, če gledamo razmerje med ceno in kakovostjo – torej kaj dobimo za določen denar – spada Benimar v sam vrh med avtodomi.